top of page
Caută

Oferte de munca - Iunie 2024

Actualizată în: 21 iun. 2024


Job - Operator intretinere si reparatii METRO Oradea

Oraș de lucru - Oradea

Calificare - Calificare de Electrician, care să asigure competențele necesare pentru gestionarea și întreținerea sistemelor electrice

Tipul job-ului - Full Time

Studii - Studii tehnice sau certificat de calificare într-un domeniu tehnic relevant, care să susțină baza de cunoștințe necesară.


Descrierea jobului

Responsabilități.

  • Asiguri mentenanța optimă a tuturor utilajelor, instalațiilor și echipamentelor esențiale din magazin.

  • Colaborezi strâns cu furnizorii externi de ︁︀​︂︃︃​︇︉​︆︄servicii tehnice, inclusiv în domeniile energiei electrice, curățeniei și salubrității, pentru a asigura o funcționare fluidă și eficientă a magazinului.

  • Execuți lucrări de întreținere generală, inclusiv activități de zidărie și zugrăvit, contribuind astfel la menținerea imaginii spațiului comercial.

  • Desfășori inspecții tehnice regulate și revizii periodice ale tuturor echipamentelor și instalațiilor, anticipând nevoile de întreținere și prevenind potențialele defecțiuni înainte de a afecta operațiunile magazinului.

  • Respecți normele de sănătate și securitate în muncă, precum și procedurile interne și legislația relevantă.


Suntem pregătiți să te răsplătim:

  • Masa și concediul sunt asigurate de noi prin tichete de masă și bonus de vacanță;

  • Sănătatea ta este o prioritate pentru noi, de aceea beneficiezi de asigurare medicală privată;

  • Performanța ta este răsplătită cu bonusuri;

  • Ai acces la consiliere psihologică, financiară și legală pentru tine și familia ta;

  • Primești bonusuri de vacanță și cu ocazia sărbătorilor speciale (Crăciun, Paște, 1 Iunie);

  • Primești un bonus de recomandare pentru noi #METROCHAMPIONS în echipa noastră;

  • Beneficiezi de reduceri la abonamente medicale și sportive;

  • Apreciem stabilitatea și o răsplătim cu zile suplimentare de concediu și bonusuri de loialitate;





Job - Reglor masini si utilaje

Oraș de lucru - Oradea

Tipul job-ului - Full Time

Cerinte - Studii medii, specializare tehnica;


Descrierea jobului

  • Activitatea se deruleaza in hala de Productie;

  • Programul de lucru este in 2 schimburi, 8 ore/zi, de luni ︁︀​︂︃︃​︇︂​︁︃︁pana vineri (cerem disponibilitate si pentru schimbul 3);


Principalele responsabilitati:

  • reglarea echipamentelor de productie;

  • interventii la utilaje;

  • inregistarea interventiilor;

  • instruirea operatorilor.


Beneficii:

  • Posibilitati de promovare;

  • Bonusuri;

  • Tichete de masa;

  • Al 13-lea salariu;

  • Decontare transport.


Candidatul Ideal

  • Studii medii, specializare tehnica;

  • Experienta pe un post similar - minim 1 an;

  • Experienta in domeniul automotive constituie avantaj;

  • Pasiune pentru domeniul tehnic;

  • Persoana axata pe identificarea de solutii;

  • Persoana comunicativa, calma, cu capacitate de a prioritiza;

  • Autodidact si perseverent.






Job - Casier

Oraș de lucru - Beius

Tipul job-ului - Full Time

Cerinte - Necalificat, Calificat, Student, Absolvent


Descrierea jobului

Ce oferim:

  • pachet salarial atractiv

  • bonusuri motivante

  • bonuri de masa

  • discount de angajat de pana la 25% la produsele PEPCO

  • program de lucru flexibil

  • dezvoltare personala


Responsabilitati:

  • servirea amabila si rapida a clientilor

  • operarea caselor de marcat, incasarea banilor si efectuarea rutinelor legate de numerar

  • receptionarea livrarilor de marfa

  • expunerea produselor respectand standardele de merchandising ale companiei


Cerinte

• studii medii (studiile comerciale sunt un avantaj)

• amabilitate in relatia cu clientii

• punctualitate si dorinta de a lucra in echipå






Job - Economist

Oraș de lucru - Oradea

Tipul job-ului - Full Time

Studii - studii superioare economice


Descrierea jobului

Responsabilitati:

  • inregistrarea documentelor contabile in programul de contabilitate;

  • intocmeste binturi, declaratii, balanta, situatii de profit- pierdere, bugete si ︁︀​︂︃︃​︇︂​︁︃︁prognoze financiare;

  • verificarea conturilor analitice furnizori/clienti;

  • registrul de casa;

  • verificarea registrelor contabile si a jurnalelor de TVA;

  • gestionarea contractelor cu clientii;

  • reevaluarea soldurilor la furnizori externi clienti externi si disponibilitati in valuta;

  • inregistrarea extraselor de cont;

  • inregistrarea cheltuieliror cu salariile si repartizarea acestor pe centre de cost

  • efectueaza operatiunile de inchidere contabilitate lunara/ trimestriala/ anuala;

  • intocmirea altor situatii operative cerute de conducerea societatii;


Benbeficii:

  • contract individual de munca pe durata nedeterminata;

  • tichete de masa;

  • pachet salarial atractiv;


Cerinte:

  • studii superioare economice;

  • experienta minim 2 ani intr-un post similar;

  • cunoasterea programului WinMentor;

  • cunoasterea legislatiei in vigoare si a documentelor financiar-contabile;

  • cunostiinte minime de salarizare;

  • capacitate de analiza, sinteza, organizare si gandire logica;

  • atentie catre detalii, responsabilitate, seriozitate, corectitudine;





Job - Tehnician mentenanta

Oraș de lucru - Oradea

Tipul job-ului - Full Time

Studii - Studii medii absolvite - specializare tehnica;


Descrierea jobului

  • Repara si intretine echipamentul electric, pneumatic si hidraulic.

  • Realizeaza mentenanta preventiva si corectiva pentru echipamentele din fabrica;

  • ​Realizeaza interventii la echipamentele din productie;

  • Inregistreaza interventiile;

  • Activitatea se deruleaza in hala de Productie si in exteriorul acesteia cand este necesar;

  • Programul de lucru este de luni pana vineri in 3 schimburi


Candidatul Ideal

  • Studii medii absolvite - specializare tehnica;

  • Experienta pe un post similar;

  • Experienta in domeniul automotive constituie avantaj;

  • Autodidact si perseverent.

  • Pasiune pentru domeniul tehnic;

  • Persoana axata pe identificarea de solutii;



Job - Reprezentant tehnic

Oraș de lucru - Oradea

Tipul job-ului - Full Time

Studii - Studii superioare tehnice


Descrierea jobului

Candidatul ideal:

  • Studii superioare tehnice;

  • Experiența în domeniul ferestrelor și ușilor din PVC, lemn sau aluminiu constituie un avantaj

  • Experiența în domeniul construcțiilor constituie un avantaj

  • Permis de conducere categoria B


Responsabilităţi:

  • Acordarea de suport și consultanță tehnică distribuitorilor firmei în ceea ce privește montarea, reglajul și funcționarea produselor firmei

  • Efectuarea de constatări în teren și rapoarte tehnice în cazul sesizărilor referitoare la probleme tehnice primite de la distribuitorii și clienții finali ai firmei

  • Efectuarea de teste și elaborarea de propuneri de îmbunătățire a produselor și fluxurilor de producție și montaj in funcție de constatările din teren și feedback-ul din partea clienților.

  • Elaborarea și susținerea în cadrul unor seminarii de prezentări tehnice distribuitorilor și clienților mari firmei pentru ai sprijini din punct de vedere tehnic în activitatea de comercializare și montaj a produselor companiei

  • Realizarea de măsurători de tâmplărie în anumite cazuri care necesită o expertiză tehnică mai avansată

  • Stabilirea unor soluții tehnice de montaj speciale împreună cu departamentele tehnic și de vânzări din firmăInstruirea anumitor persoane din departamentele producție și vânzări și aprovizionare în anumite aspecte și caracteristici tehnice


Se oferă:

  • Instruire, specializare și training în cadrul firmei în toate aspectele tehnice specifice referitoare la producția și montajul de tâmplarie PVC și aluminiu cu accesoriile aferente

  • Pachet salarial atractiv, cu beneficii ce vor fi discutate in cadrul interviului

  • Mediu de lucru tanar si dinamic

  • Conditii moderne de munca

  • Activitate dinamică, cu punerea în valoare a potențialului personal



Job - Receptionist

Oraș de lucru - Oradea

Tipul job-ului - Full Time

Studii - Entry-Level (<2ani)


Descrierea jobului

- Primirea solicitărilor de programare a serviciilor medicale, telefonic sau personal;

- Oferirea informatiilor despre serviciile companiei;

- Intampinarea pacientilor;

︁︀​︂︃︃​︈︃​︀- Inregistrarea datelor pacientilor in programul informatic utilizat de clinica;

- Verificarea documentelor aduse de pacienti la momentul prezentarii in vederea efectuarii serviciului medical;

- Arhivarea documentelor;

- Preluarea apelurilor telefonice;

- Contactarea telefonica a pacientilor


Beneficii:

- pachet salarial motivant

- training la angajare

- posibilitatea de avansa în cadrul companiei


Candidatul Ideal

Esti candidatul ideal daca:

  • Esti o persoana comunicativa, energica si zambitoare;

  • Esti o persoana organizata care ii place sa lucreze cu oamenii;

  • Ai cunostinte de baza privind operarea computerului si a aplicatiilor MS Office;

  • Esti orientat(a) catre rezolvarea situatiilor limita și poti sa faci fata situatiilor stresante;

  • Cunosti limba engleza la nivel conversational;

  • Experienta anterioara intr-o receptie de clinica medicala constituie un avantaj dar nu este obligatorie.






 
 
 

Comentarii


bottom of page